Red Rings of Death!!!
2 posters
Side 1 af 1
Red Rings of Death!!!
Oh fuck! NH (PP) her har lige fået RROD, Så i må undvære mig i et stykke tid, aner sku ikke lige hvad jeg skal gøre for at microsoft sender mig en ny. Nehat ved du har prøvet det, hvad gjorde du?
Re: Red Rings of Death!!!
Arh det er sgu surt.. jeg har selv prøvet det to gange 
Ringede ind til Microsoft's support, gav dem mit serienr. og så sendte jeg den til dem. Der gik ca. 6-7 dage før jeg havde den, selvom de sagde op til en måned eller lign.

Ringede ind til Microsoft's support, gav dem mit serienr. og så sendte jeg den til dem. Der gik ca. 6-7 dage før jeg havde den, selvom de sagde op til en måned eller lign.
Nehat skrev:Arh det er sgu surt.. jeg har selv prøvet det to gange
Har fået den sendt til microsoft nu, gik bare ind i Game i spurgte hvad man skulle gøre.
men jeg overvejer et skift til Ps3 Synes der er nogle spil på den anden side der ser vildt fede ud.
Det er da kun MGS4 der ser for nice ud, jeg var også lige ved at købe den pga. af MGS, men jeg tror sgu bare jeg låner den af en der har den.
Nehat skrev:Det er da kun MGS4 der ser for nice ud, jeg var også lige ved at købe den pga. af MGS, men jeg tror sgu bare jeg låner den af en der har den.
Meh, Synes squ spillene er lige så gode til PS3, Er egentlig træt af Xbox og microsoft.
Nehat skrev:Bullshit, PS3 har intet at byde på
PS3 Home, Gratis onlineplay, stort set samme online service.. intet dyrt udstyr der skal købes for at komme online, så meget lettere
*HOST* Bluetooth mic *HOST*
Home er ikke kommet endnu og er super overvurderet. XBOX LIVE er en meget bedre service en PS Network, men ja det koster penge.. 30 kr. pr. md. anyone?
Home er ikke kommet endnu og er super overvurderet. XBOX LIVE er en meget bedre service en PS Network, men ja det koster penge.. 30 kr. pr. md. anyone?
Nehat skrev:*HOST* Bluetooth mic *HOST*
Bluetooth virker da fint. Ja, Men 30 kr om måneden bliver mange penge i længden.
Det virker, men følger ikke med.
30 kr. om måneden er ingenting = 1 krone om dagen?
Og til din originale pointe, spillene er ligeså gode til PS3.. Nej de er ej, mange af multiplatform-spillene kører ned til halvdelen af de frames i sekundet 360 spil gør. F.eks. Madden 08 kører på 60fps på 360'eren, men 30fps på PS3. Det vil sige at det lagger mere = dobbelt så meget.
Og til din originale pointe, spillene er ligeså gode til PS3.. Nej de er ej, mange af multiplatform-spillene kører ned til halvdelen af de frames i sekundet 360 spil gør. F.eks. Madden 08 kører på 60fps på 360'eren, men 30fps på PS3. Det vil sige at det lagger mere = dobbelt så meget.
Nehat skrev:Det virker, men følger ikke med.
Ja, Men 30 FPS er nok, Det er lige over grænsen til hvad menneske øjet lægger mærke til. Men ligemeget, Hvis jeg gør det er det først om lang tid.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|