NFL - Imens vi venter..
2 posters
Side 1 af 1
NFL - Imens vi venter..
Yo bro's
Har fundet et lille spil hvor man skal create en spiller og level ham op på sin position (WR, RB or whatever..). Det er faktisk meget sjovt, og man kan joine human made teams hvorefter der så spilles i Ligaer.
Check it out.
- Swoop
P.S Jeg har ansøgt om at joine et team pt. , så hvis I er friske kan jeg høre om i evt. kunne joine as well! Har lavet en WR med navnet D Jax
Edit: hehe glemte lige linket: http://goallineblitz.com/game/signup.pl?ref=13040445
Har fundet et lille spil hvor man skal create en spiller og level ham op på sin position (WR, RB or whatever..). Det er faktisk meget sjovt, og man kan joine human made teams hvorefter der så spilles i Ligaer.
Check it out.
- Swoop
P.S Jeg har ansøgt om at joine et team pt. , så hvis I er friske kan jeg høre om i evt. kunne joine as well! Har lavet en WR med navnet D Jax

Edit: hehe glemte lige linket: http://goallineblitz.com/game/signup.pl?ref=13040445
yay SWOOP yay- Menig [1.Deling]
-
Antal indlæg : 72
Geografisk sted : Kongens Nytorv, København K
Job/hobbies : Student @ CBS
Humor : Ingen
Registration date : 01/02/08
Re: NFL - Imens vi venter..
Har lavet en linebacker derinde, du må lige guide mig igennem hvad jeg så skal gøre nu
Re: NFL - Imens vi venter..
Så kan du gå ind under dine "Contract Offers" - Der får du dagligt 3 offers fra 3 NPC teams som er totalt random. (Det bliver lidt svært for dig at komme på et human made team når du er lvl 1). Join et team, og så modificer dine Training settings (i.e Køb udstyr, vil du træne hårdt eller medium? etc etc) Hver 3. dag - mener jeg det er- er der kampe som bliver spillet af komputeren og den kan ses live som 2D.
Efterhånden begynder man at forstå spillets funktioner osv.
Jeg har spillet en kamp igår og er snart lvl 2 med min WR. Synes det er meget sjovt og stort set alle dem på ens team er Human players så det er også ekstra sjovt.
Efterhånden begynder man at forstå spillets funktioner osv.
Jeg har spillet en kamp igår og er snart lvl 2 med min WR. Synes det er meget sjovt og stort set alle dem på ens team er Human players så det er også ekstra sjovt.
yay SWOOP yay- Menig [1.Deling]
-
Antal indlæg : 72
Geografisk sted : Kongens Nytorv, København K
Job/hobbies : Student @ CBS
Humor : Ingen
Registration date : 01/02/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|