Rock Band, anyone?
2 posters
Side 1 af 1
Rock Band, anyone?
Hey fellow shitholes 
Ville lige høre hvem der har tænkt sig at erhverve sig den store pakke med Rock Band, drumkit, mic og alt det der?
Kunne være meget sjovt hvis vi kunne spille sammen med forskellige instrumenter.. Jeg køber dog kun spillet til at starte med da SU'en ikke rækker til det helt vilde indkøb
- Swoop
p.s Guitaren fra GH kan vel godt bruges til rock band, right??

Ville lige høre hvem der har tænkt sig at erhverve sig den store pakke med Rock Band, drumkit, mic og alt det der?
Kunne være meget sjovt hvis vi kunne spille sammen med forskellige instrumenter.. Jeg køber dog kun spillet til at starte med da SU'en ikke rækker til det helt vilde indkøb

- Swoop
p.s Guitaren fra GH kan vel godt bruges til rock band, right??
yay SWOOP yay- Menig [1.Deling]
-
Antal indlæg : 72
Geografisk sted : Kongens Nytorv, København K
Job/hobbies : Student @ CBS
Humor : Ingen
Registration date : 01/02/08
Re: Rock Band, anyone?
Hey, jeg køber den store pakke med hele svineriet.. bliver nødt til det da min søster og svoger er helt syge efter at spille med 
Og jo man kan godt bruge GH-guitaren, no probs der.

Og jo man kan godt bruge GH-guitaren, no probs der.
Så har jeg modtaget selve spillet, må vente til mandag med instrumenter desværre.. men jeg har da næsten tævet mig igennem solo guitar på expert 

you bastard! Jeg har ikke fået en skid endnu.... Bestilte du det samtidig med mig eller et par dage før?
Er det nemmere end GH?
Er det nemmere end GH?
-
Bestilte på samme tid som dig, men med priority express.. personligt er jeg helt tosset med kvaliteten af sangene, synes virkeligt der er mange fede, hvor jeg i guitar hero skulle vænne mig til dem.
Fuuuuuck jeg kan snart ikke vente længere!11 MUST PLAY BASS!1
Btw - Det her burde vi kunne gøre efter én uges tid! https://www.youtube.com/watch?v=2cSAfhRyrIQ&feature=related
So, you better step up on them drums, kiddo!
Btw - Det her burde vi kunne gøre efter én uges tid! https://www.youtube.com/watch?v=2cSAfhRyrIQ&feature=related
So, you better step up on them drums, kiddo!

-
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|