Tidsfordriv = Travian
2 posters
Side 1 af 1
Tidsfordriv = Travian
Jeg og Chins har oprettet profiler inde på Travian.dk, som er et browserbaseret spil, der går ud på, at bygge sig en landsby og nakke andre.
Hvis der er andre herinde der nørder det crap så sig til så vi kan danne en evt. alliance.
Vi spiller på den danske server #5 (i NV)
Hvis der er andre herinde der nørder det crap så sig til så vi kan danne en evt. alliance.
Vi spiller på den danske server #5 (i NV)
Re: Tidsfordriv = Travian
Så er jeg også derinde.
yay SWOOP yay- Menig [1.Deling]
-
Antal indlæg : 72
Geografisk sted : Kongens Nytorv, København K
Job/hobbies : Student @ CBS
Humor : Ingen
Registration date : 01/02/08
Jeg får psykoprygl derinde, tror der er 4 landsbyer der dagligt angriber mig, flere gange om dagen. Prøver at få bygget min ambassade op på trin 3 så jeg kan oprette en alliance.
haha - same here... Jeg bliver angrebet af de samme 3 byer hver dag og jeg har kun en hær på 3 mand som omkommer
(Hvis jeg er heldig får jeg nakket 1 af de 53 fodfolk der stormer mit fort.)
Men skynd dig at få den bygget! Jeg kan lave en alliance p.t!

Men skynd dig at få den bygget! Jeg kan lave en alliance p.t!
-
Argh det er super pres, jeg har lige mistet mange resourcer, men om 40 min. har jeg nok til at opgradere min ambassade til trin 2...
YEsh så er jeg lige blevet bannet fordi jeg snød ad helvedes til 
Havde oprettet flere accounts hvorfra jeg sendte ressourcer til mig selv, det var sgu rimeligt effektivt, men desværre snyd
Nu spiller jeg bare lallet på en speed-server, men alle spillerne der har over 20000 indbyggere så det bliver nok ikke en særlig lang kampagne.
Når speed-serveren slutter (d. 30.) burde vi allesammen starte en account hver, så kan jeg guide jer noobs til success

Havde oprettet flere accounts hvorfra jeg sendte ressourcer til mig selv, det var sgu rimeligt effektivt, men desværre snyd

Nu spiller jeg bare lallet på en speed-server, men alle spillerne der har over 20000 indbyggere så det bliver nok ikke en særlig lang kampagne.
Når speed-serveren slutter (d. 30.) burde vi allesammen starte en account hver, så kan jeg guide jer noobs til success

Eiiii din nutshell! Typisk at du bare skal bruge alle midler for at blive champion.... Er du ikke rimelig ked af du har brugt så lang tid på at stable en god hær op og nu er det hele væk? 
Du er en klunke, mand... WTF SHALL I DO NOW?!!!111

Du er en klunke, mand... WTF SHALL I DO NOW?!!!111
-
Haha nej, det var en tabt sag alligevel, så meget havde jeg heller ikke snydt, dvs. det var ikke mærkbart mht. resourcer.
Men jeg kan klart anbefale en speed-server det går sindssygt meget hurtigere og man får resourcer meget hurtigere.
Men jeg kan klart anbefale en speed-server det går sindssygt meget hurtigere og man får resourcer meget hurtigere.
Jeg bliver sikkert stadig owned 

-
JA.. folk er også tusinde gange mere aggressive skal jeg lige huske at sige 
Men i det mindste bruger man ikke ligeså meget tid på det.

Men i det mindste bruger man ikke ligeså meget tid på det.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|